Υλοποίηση σε C
-  Η στοίβα μπορεί να υλοποιηθεί με τη μορφή πίνακα.
-  Μια ξεχωριστή μεταβλητή δείχνει την κορυφή της στοίβας ή
το επόμενο ελεύθερο στοιχείο.
-  Απαραίτητοι είναι οι έλεγχοι για υπερχείλιση και υποχείλιση. 
-  Ένας συνηθισμένος τρόπος υλοποίησης φυλάει για τη στοίβα
εκτός από τη θέση της κορυφής και το μέγεθος της δυναμικής
μνήμης που της έχει δοθεί αρχικά.
Όταν η εισαγωγή ενός στοιχείου θα οδηγούσε σε υπερχείλιση,
αυξάνεται το μέγεθος της δυναμικής μνήμης που υλοποιεί τον
πίνακα με τη χρήση της realloc και προσαρμόζεται και η
αντίστοιχη μεταβλητή.
-  Μια εναλλακτική υλοποίηση βασισμένη σε συνδεδεμένες λίστες
θα εξεταστεί σε επόμενο μάθημα.