Τι περιλαμβάνει το μάθημα
-  Εισαγωγή - Πίνακες
-  Στοίβες
-  Ουρές και δείκτες
-  Συνδεδεμένες λίστες
-  Δένδρα
-  Γράφοι
-  Αναζήτηση
-  Ταξινόμηση
-  Κατακερματισμός
-  Τεχνικές αρχείων
-  Αντικείμενα στη C++
-  Κληρονομικότητα
-  Αντικειμενοστρεφής σχεδιασμός με UML
-  Η βιβλιοθήκη STL
-  Λίστες στη Lisp
-  Κατηγορήματα στην Prolog
-  Παραλληλία στα Windows NT
-  Οπτικός προγραμματισμός σε Automation Basic
-  Ανασκόπηση - επανάληψη