Ασκήσεις
Άσκηση ADS02
-  Να υλοποιηθεί σε Pascal ο αφηρημένος τύπος της στοίβας ακεραίων
σύμφωνα με τις παρακάτω συναρτήσεις:
- { Αρχικοποιείται η στοίβα }
- 
procedure stackInitialize;
- { Το στοιχείο i εισάγεται στην κορυφή της στοίβας }
- 
procedure stackPush(i : integer);
- { Το στοιχείο από την κορυφή της στοίβας αφαιρείται και επιστρέφεται }
- 
function stackPop : integer;
- { Επιστρέφεται αληθές αν η στοίβα είναι κενός }
- 
function stackIsEmpty : bool;
 
-  Με βάση τον αφηρημένο αυτό τύπο να υλοποιηθεί πρόγραμμα το οποίο να 
διαβάζει ακεραίους μέχρι να διαβάσει 0 και να τους τυπώνει με αντίστροφη σειρά.
Περισσότερες λεπτομέρειες για τις ασκήσεις